De årliga sommarbetten!

Nu har de årliga somamrebetten kommit. Varje år får jag nämligen dessa bett på kroppen och de kliar värre än något annat. Förra året fick jag sådan panik att jag kliade bort hela huden på benet, och i år har ja värsta ärret där.
Så alvarligt är det. Jag brukar spruta lite kortisonsprej på, som mamma sagt att jag ska, och det brukar hjälpa faktiskt. Det slutar klia då och bettet försvinner sucksesivt. Men det konstiga är att några timmar senare eller nästa dag så börjar det kliaa på samma ställe igen och kliar jag då där, vilket är svårt att låta bli, så kommer bettet tillbaka.
Det är som att bettet alltid finns där.

Betten blir bara större och större när jag kliar på de dessutom och jag har aldrig sett något djur. Min hund kan ju ha dragit in något som sen hamnat på mina kläder eller något. Mamma säger att det är myggor och att jag är väldigt överkänslig. Men jag vet inte. Haha! I så fall är jag vääääääääldigt allergisk!

Usch!

Det slutar aldrig klia!
1 MyzaaN:

skriven

usch va jobbbigt :/

2 tobbs:

skriven

varsågod, svara på dagens fråga!..



följ gärna min blogg via bloglovin: http://www.bloglovin.com/sv/blog/1789822/tobbs/follow

3 MyzaaN:

skriven

ah precis ; ) men känns ändå som att jag hade ändrats mer än vad jaghar faktiskt ;D

4 tove:

skriven

jaha, trodde du kunde ändra lite eftersom att det är din design

5 sofia:

skriven

jisses va läcker design! gör du gratisdesign?

Kommentera här: