Filmbloggen

Jag har nu på eftermiddagen suttit och designat om min filmblogg. Jag har ju inte använt den någonting
den senaste tiden. Det har ju knappt varit att jag har uppdaterat den här bloggen.
Men nu när det är sommar och jag är ledig, så kommer jag säkerligen titta på en och annan film.
I allafall så länge det regnar såhär.

Besök den vettja! Du kanske hittar något du gillar.


1 Liselotte:

skriven

Åh roligt! Jag spanade in där, söta glassarna var! Jag har suttit ett tag här vid datorn och kollat bland mina sparade favoriter, hitta en massa skräp men också riktigt fräcka sidor som jag glömt bort! :D alltid kul hehe

2 Laura:

skriven

Taack så hemskt mycket! Kika även in mina videobloggar därav jag snackar om förhållanden.. och även gör roliga videobloggar under kategorin videobloggar by Laura

Kommentera här: