Godkänd på tentan

Nu kan jag slappna av. Inte för att jag varit så spänd över tentan konstigt nog. Hade helt glömt bort den.
Det var inte förrän en kompis frågade mig innan idag på facebook hur det gick för mig, som jag kom
på att vi skulle få veta resultaten idag. Godkänt fick jag i allafall, med 2 poäng ifrån VG. 

Man kan få U G eller VG. Så retligt att jag inte nådde hela vägen. Jag tycker faktiskt att jag var värd ett VG.
Jag har pluggat som en gris inför det här, som alla andra antagligen också har gjort. Men i allafall!
Det är retligt.

Men jag är glad att jag inte fick Underkänt. Då hade jag verkligen varit ledsen. Men jag jämför mig med alla
andra hela tiden också, så när jag hör av folk att de fick VG så blir jag bara ännu mer besviken på mig själv.

1 Liselotte:

skriven

Visst är de! Man får sällan det betyg man förtjänar! :( Men G är ju toppen Hurra! Vilket ämne? Och vad är det du läser till? :)

2 Laura:

skriven

Är även duktig på att ge kärleksråd! så om du någonsin behöver just holla at me

3 Laura:

skriven

Hahahah aa dem flesta mammor är ba allmänt jobbiga ibland hahahah!



du borde kolla på videoklippet "Krokodille på jakt"

4 Laura:

skriven

ps" hahah aa jag gillar att överraska läsare :)

5 Divan:

skriven

Godmorgon söt <3

allt bra idag?

6 Madde:

skriven

Grattis! :)

7 Divan:

skriven

Men de är ju super bra GRATTIS TILL DIG !

Hoppas du firar de med något gott (:

Kommentera här: