mhmh

Idag vart det inte lika fint väder som igår, lite synd. Men jag är ändå lite solbränd
så hade inte velat vara för mycket i sole idag i allafall.
Igår blev en hel dag ute, med barndop och gemenskap hos min bror. Super trevligt.

Idag vet jag inte vad som händer. Har liksom inte lust för någonting direkt. Hm... 
Sitter just nu bara här i soffan. I vår lägenhet är det knäpp tyst, förutom en liten fridolf
ska gnälla bara för att Betty löper. Så jobbigt irriterande. Dock skulle man kunna tro att vi har tvn på,
för tanten över oss har så högt på tvn att man hör vartenda ord. I början när vi flyttat in hit,
hade man ju lite förståelse. Hon är gammal, kanske inte hör så bra och mamma har märkt
att hon varit lite "borta". Nu är det ju i och för sig mitt på dagen.
Men när man ska upp tidigt dagen efter och man ligger i sängen klockan 23 på kvällen och verkligen
vill somna, då är det lite irriterande. Men men... Vad gör man? Synd om hennes egentligen.

Men just nu är det inte ens något program man hör. Det är liksom svt:s sån där mellan grej, ni vet när
de olika programmen för dagen rullar ner för tv skärmen med någon musik i bakgrunden.
Varför ha tvn på om man inte kollar liksom?
1 Vilma <3:

skriven

Jo, men jag ville ha den här som jag har nu så länge jag väntar på den som jag fick av dig.

När kan du lägga in den?

2 amanda eriksson:

skriven

härligt! jodå de är bra!

haft en bra helg? :)

3 amanda eriksson:

skriven

vädret, visst de har vart soligt & fint men de har blåst ganska mycket. hoppas på finare väder ;) taha

4 Vilma:

skriven

Ja, men du hade inte ändrat texten till Vilmizz

5 FlizanLizan:

skriven

sv: så lite så och tack själv :D

Kommentera här: