Projekt slingning

Detta var inte alls planerat. Min syster fick bara en krazy idea tidigare idag.
Kan vi inte slinga ditt hår?
Jo varför inte. Jag har typ en cemntimeters utväxt av hårfärgen,
och har inte lust att bara färga det igen.
Så det resulterade i att vi åkte ner till coop forum och
köpte Jane Helen blondslingning.










Med hättan på huvudet:



Före och efter framifrån:



Före och efter från sidan:


 

 

 

 

Nu syns det inte jätte väl, men det blev faktiskt riktigt fint. Det kommer nog fler bilder imorgon och

senare sen. Bilder som kanske är lite tydligare. Tack så jätte mycket Liselotte pluttan för att du slingade mitt hår!

 

Nu ska jag titta vidare på filmen som jag började kolla på innan idag, men som jag inte hann de färdigt.

 


1 Josefin ♥:

skriven

Sv: Japp.

Men kan inte du göra en tävling och sen är priset en desing? :)

2 Liselotte:

skriven

Precis!

Haha ååh det är som svårast att hålla sig när man har förbud! Annars kan jag gå i evigheter utan att bli sugen på något :) Hur har det gått då? Det är ju så svårt innan suget släpper :D

3 Liselotte:

skriven

Och det är ju långt till JULEN! Lycka till jag håller tummarna! Snygg du blev i håret! Somrig :)

4 Josefin ♥:

skriven

SV. Oki! :)

Ha en bra dag!

5 Josefin ♥:

skriven

Sv: Men det där tävlingen som jag ville vara med på. När kommer tävlingen starta?

6 Madde:

skriven

Sv; Ja, det var det :)

7 Liselotte:

skriven

Du kommer klara dig fint! :) Jag blev lite inspirerad till att göra samma sak. Fast inte än, nu har sommaren precis börjatr och det finns så mycket gott! Men jag ska tänka mer på vad jag stoppar i mig! hehe



Hur känns det i det nya håreT? :) ha en fin dag, kram

8 Calle:

skriven

Ser jättefint ut. Inte så lätt att vara inloggad på msn samtidigt som dig:P Ha en trevlig sommar:)

Kommentera här: