Sol sol strålande sol!

Sol betyder inget annat än = no bloggning.

Det är alltså det jag har gjort idag. Solat. Började sola klockan 12. Hade lite lunch någonstans
runt klockan 13, och sen solade jag till fyra. Så ungefär fyra timmar har jag solat idag.
Solkräm har det blivit i massor, men är ändå lite röd på armarna.

Dock så vet jag nu inte vad jag ska göra. Har ätit lite och suttit vid tvn sen jag kom in, men det är
ju inget roligt. Finns verkligen inget att se på tv! Förstår inte varför de sänder all denna skit!
Har försökt skriva lite på en låt jag jobbar på också, till min brordotters dop, men det går inget bra.
Vill verkligen få till något bra, men det går inte just nu. Nu som jag har tid och allt.
Jaja... Hopaps bara på att det blir riktigt soligt imorgon med så att jag kan sola igen.
Älskar att se resultat när man blivit brun.

1 Josefin ♥:

skriven

Sv: Okej, spännande! ;)

2 Sara:

skriven

Ja, den var bra men läskig på samma gång haha:):)

det var ett tag sen man såg den

3 simone:

skriven

uunderbart med solen :D

Kommentera här: