Trötter!

Idag har jag hjälpt Linnéa att flytta lite möbler till hennes nya lägenhet.
Det var så mycket bättre än att vara hemma, men jag har varit så trött hela dagen bara.
Vet inte om det är som mamma säger att jag nu äntligen slappnar av, eftersom att det är sommarlov nu.
Men, jag vet inte... Är i allafall grymt trött.
Vi skulle hämta en soffa hos Johan och Mia med så då fick vi lite fika och det var roligt att träffa dem med.
Becca har gjort så fint med sitt lego. Och så stor hon blivit. Helt sjukt. Nu är hon stora syster och allt.
Så om några veckor är det ytterligare ett barndop, för Mathilda denna gång.
Nu när jag inte har plugg längre kanske jag kan få ro att komma på något att sjunga.
Men tiden rinner iväg, så jag får rappa på.

I morgon ska jag på stan med Helen och luncha. Dock har jag inte råd att handla något, tyvärr.
Flyttar ju om en månad. Och utan sommarjobb blir det klurigt med pengarna. Men en lunch ska väl gå att ordna.
Woman got to eat!

Ikväll tänkte jag titta på The covenant eller vad filmen nu hette. Börjar dock inte förrän klockan 23.
Så får försöka hålla mig vaken.

1 Liselotte:

skriven

Hej! Hur mår du? Grymt, den filmen har jag velat se! En utav skådisarna spelar i Gossip Girl, och nu är det bara 8 minuter kvar :D

2 Liselotte:

skriven

Du skrev detta igår visst.. :(

3 Liselotte:

skriven

Jaa det var lite synd! Men den finns nog att hyra som du säger! :) Hur ser kvällen ut?

4 Ida We:

skriven

Damn jag vill också se film! Har bara sett två under denna månad...

Kommentera här: