Design till salu!

Ni läst rätt!

Jag säljer nu en design som jag gjort.
150kr
är priset.




För att se hela designen klicka här eller på bilden.



Kontakta mig på [email protected] om ni vill köpa designen.
(Namnge mejlet (ämnet) med designlila)



1 aleks:

skriven

jo bra

vem är du:O

2 aleks:

skriven

SV: okeee, men det är bra me dig. : )

3 julia:

skriven

haha ja visst gör de, men de kommer gå foooort!:D

4 MyzaaN - Princess Pink:

skriven

haha ;D jam en du choklad är aldirg fel ;)

sngygg design :D dock är jag redan nöjd med min kram

5 SANDIBEL:

skriven

tack!

allt bra med dig? :)

6 Felicia:

skriven

sv: Haha :P

haft en bra dag? :)

7 malin:

skriven

okej, tack för tipset, jätte snäll! & tack så mycket. Din blogg är skit snygg!:)

8 malin:

skriven

och föresten, vet du hur jag gör så att texten på mina inlägg inte gör så att det blir vitt på bilden som ska vara fin på inläggen. Texten förstör ju bara när det blir vitt..

9 emelie:

skriven

SV: aa det är bra att kolla en extra gång! det är läskigt dedär:/

10 sandra:

skriven

sv: Vi gör lite allt möjligt, tränar både trupp och AG ;)

11 fije:

skriven

Nej, inte Sims 3.

12 Josefin:

skriven

Svar: Det kom in på hemsidan nu i förra veckan ;)

13 Linda Olofsson:

skriven

sv; Tack så himla mycket =)

14 mayamelissa:

skriven

Fin!:)

15 jenny:

skriven

Snygg =)

Hur är det med dig nu för tiden då?

16 Katta:

skriven

Jag brukar ta receptet till ost och skinkpaj ur hemkunskapsboken från högstadiet xD, eller ja, jag kan det i huvudet by now, fast jag byter ut skinkan mot tomat och broccoli. Det trevliga med paj är ju att man kan ha i lite vad som faller en in.



Hmm... något i brutal- fantasy-och-metal-Kattas huvud säger att det är dåligt för hennes image att skriva kommtarer om paj, haha.



Bara för att du sa att du gillar långa kommentarer så kommer du bara få långa kommentarer av mig nu, mohaha!

:):DxD <-- Obligatoriska smileys i långa kommentarer.

17 MyzaaN - Princess Pink:

skriven

haha ja jag tycker också det :)

va hittar du på idag då? D

18 Joel:

skriven

Goddag :)

Vad hittar du på denna soliga dag? :D

19 sabina:

skriven

Din design nu är jättefin! :)

Haft en bra dag?

20 Josefin:

skriven

Svar: haha, ja det tyckte jag med. Hittade tyvärr aldrig håret i butik :/

21 SANDIBEL:

skriven

anmäl dig till veckans blogg i min blogg!

du kan anmäla dig här i inlägget under: http://sandibels.blogg.se

22 simone:

skriven

Vilka fina :D

Kommentera här: