Din tro ger liv

Din tro ger liv sjöng jag i kyrkan i går, då det var världsbönedagen.
Denna här spelade jag in alldeles nyss, men något sådant '
lät det kanske igår också.
Dock hade jag ett riktigt piano då och mic och sådant.

DIN TRO GER LIV - EVEELIINA/SILVERNINA

Tyvärr skorrar det en del

1 Pheebsy Sofie:

skriven

LOVE IT! Keep doin' what you do, muffin! :D

2 karin:

skriven

sv; Tack du! Jasså, spännande, ja det kan jag förstå att de uppskattar. Lovsång behövs ju verkligen.

Ha de gott.

3 sabina:

skriven

sv: okej :)

4 v e v v e:

skriven

duktig du är ;O



sv; tack :)

5 Sofi & Amanda:

skriven

sv; okej låter kul :)

Jag har inte gjort så mycket idag har vart hos Amanda och gett henne hennes present sen så ska jag ta det lugnt och sen plugga lite ;)

kram

6 v e v v e:

skriven

sv; Tack kul att du gillar dem :D



får jag fråga dig en sak? :D

7 Kristin:

skriven

Gullig header :)

8 emma.:

skriven

du är sjukt duktig!

9 Haedil *HUMOR BLOGG*:

skriven

härligt :))

jätte bra :DD

10 elli:

skriven

ja det är ju det!

Åh tack så jätte mycket :D:D

Det är mitt egna, har jätte lockigt i vanliga fall

men plattången är min bästa vän!

Du sjunger sjukt vackert

kram

11 Alexandra:

skriven

din blogg e så fin:)

12 Lina:

skriven

När jag ändå är inne på din blogg tänkte jag lämna en kommentar 

Föresten: Va gärna med i mina tävlingar på bloggen.

I en kan man vinna valfritt smycke och i en kan man vinna ljuslyktor.

Om du inte är intresserat ber jag om ursäkt.



Kramar

Lina

13 Felicia:

skriven

sv: Jaha okej hehe :P

jag har ett F i nacken :P

14 Joel:

skriven

Svar: fan då måste du vara duktig på att sjunga :O har du gått på något med sång och så i gymnasiet eller?<3

15 Anonym:

skriven

sv' jo bra här med :)

16 Helene:

skriven

ojoj, du hänger mkt i kyrkan! :P läskigt :D hihih

nja, har mest slappat,typ sov hela dagen igår.. Oops ;)

kram!

17 Sofi & Amanda:

skriven

sv; heheh ska försöka xd

18 MyzaaN - Princess Pink:

skriven

Idag är jag bara hemma och tar det lungt själv då;) kram

19 kristin:

skriven

sv. tack :)

20 Sofi & Amanda:

skriven

sv; jadå det har jag :)

Själv då ? :)

21 FANNI:

skriven

sv; haha jaa det gör hon! allt bra?(:

22 Alexandra:

skriven

sv: varsegod sötnos:)

23 elli:

skriven

Det är ju sjukt jobbigt, tar flera timmar!

Inga problem :D

24 Helene:

skriven

jajo, kanske det. men är du mkt religiös ? eller du bara gilllar att hänga där? :)

kram

25 Helene:

skriven

hm.. okej!

vad menas med det då? :)

26 MyzaaN - Princess Pink:

skriven

haha okejs va härligt ;D

va mysigt !!

fint du sjunger ,kram

27 AMANDA:

skriven

sv;tack så mycket!:)



Fin blogg förresten:)

28 Linda Olofsson:

skriven

sv; Vad gott.



Jag har precis bakat en massa kakor till jobbet :D



/Linda

29 FANNI:

skriven

sv; med mig är det bra !

händer idag?:)

30 jenny:

skriven

härligt härligt =) jodå det e bra

31 moa ekberg:

skriven

fotbollen får vi reda på imån :D

32 Ellie<3:

skriven

åh vad duktig du är!

Kommentera här: