Gratis design fram till 1 april

Mycket att ta in första dagen på praktiken.
Dock fanns det inte så mycket att göra, då vi var fyra vuxna
på fyra barn.
Men det blir kanske desto mer att göra imöron.

Som ni vet gör jag gratis bloggdesign.
Men nu har jag bestämt att bara fram till 1 april.
Sen kommer varje design kosta en obestämd summa.
Så passa på nu!

Nu blir det sängen för min del.
1 MyzaaN - Princess Pink:

skriven

haha ja ,D ja men alla kameror ser likadana ut nu förtiden typ :P

2 Evangelina:

skriven

Aloha bebis :D Hur ter sig verkligheten, utöver gratisdesigner och sängelisängis? Och jag skulle så gärna få veta: vad gör dig lycklig? Tycker att den frågan är så fin och jag tror att vardagen, livet har så stora chanser att bli alldeles förträffligt sprakande om en frågar sig det lite då och då :) Vad tror du? Puss, peace och kärlek!

3 Bögen från Dalarna:

skriven

Är du duktig på designs? Har du någon idé hur man kan piffa upp min nu till våren? Haha.



Och det är bra här, tack. Hur är det själv? :D

4 Veronika Thomassen:

skriven

dette tok lang til, er du snart ferdig med min? :)

5 feben:

skriven

hejsan! jag vill gärna ha en ny bloggdesign. och har hört att du verkar vara duktig (vilket man ändå ser på din design! ) så svara på denna komentaren om du kan fixa :)



6 Ida amalie :):

skriven

Kan du lage disign til meg ? :D

Kommentera här: