29 maj

Lördag idag. Måste verkligen plugga idag, eftersom att det inte blev så mycket pluggande igår.
Ja, eurovision t'nker jag i allafall inte kolla på. Jag har aldrig riktigt varit ett så stort fan av det.
Och enda anledningen till att jag har tittat alla år, har bara varit för att se hur det gått för oss.
Men det behöver jag ju inte bry mig om i år.

Fick en kommentar:


Jag tycker du borde lotta ut fler bloggdesigner, kanske någon där man får bestämma helt själv hur man vill att den ska se ut. Tror det skulle vara populärt, jag skulle iallfall lugnt delta :)
29 Maj, 10:09
Ni får hålla åtkik alla som är sugna. Ni kan väl säga till om det vore populärt.

Skulle ni vilja ha en tävling där ni kan vinna en design som ni själva får bestämma?
1 Julia { rainfall.webblogg.se }:

skriven

Sv; Tack detsamma! :)

2 josefine :):

skriven

fan va fin blogg :d gjort allting själv ? :o

3 matilda:

skriven

Sv haha okej jag spelar happy pets :)

4 Hanna:

skriven

sv: Hhihi jaah visst äre :) VAd ska du göra idag då? :D

Kommentera här: