DESIGNER TILL SALU

Denna design kan bli din för endast 100kr.

Mejla mig om du är intresserad: [email protected]

Först i kvarn!

Klicka HÄR för att se designen i verkligt format.

 

Denna design kan bli din för endast 100kr.

Mejla mig om du är intresserad: [email protected]

Först i kvarn!

För att se designen i verkligt format KLICKA HÄR.

1 Nina:

skriven

Tack så mycket! =) Du hade också en fin blogg. Vad duktig du är på att designa sidor! =)

2 Sara ~ Candis:

skriven

SV. Hihi tack sötis :D

3 Jennie:

skriven

Sv:Dom hjäler värkligen!! allt bra med diig??/Jennie<3

4 Lisa:

skriven

Sv; Tack så himla mycket jag älskar också svartvita bilder :)

5 Sofie:

skriven

om vi ska prata fina bloggar så kan vi ju snacka om din. verkligen underbart fin !: )

6 Emma:

skriven

tänk om man verkligen kunde leva varje dag som om den var ens sista =)

7 Jennnie!<3:

skriven

Sv: visst! gå in på min blogg och rösta på dagens fråga!!!/Jennie

8 Emma:

skriven

hehehehe tack så mycket :D ja, man får ju de! :D

9 Emma:

skriven

taack :D

10 HANNAH:

skriven

Har du? Jag visste sen första filmen att det fanns två till men inte att han hade bestämt sig för att göra dom?

11 HANNAH:

skriven

Haha bloggar är ibland bättre än nyheterna ^^

12 ANNA.-:

skriven

as fiiin blogg :o :dd

13 Jennnie!<3:

skriven

Sv:Tacktack för din komentar!! det lutar faktist mot spanskan om jag ska va ärlig!;)allt bra??/Jennie<3

14 Kia | Bloggdesign:

skriven

sv: Tack så mycket. Din med.

15 Anonym:

skriven

ja, det är skönt att ha det klart :D

ska du sommarjobba i sommar?:D

16 K I T T Y ♥:

skriven

Fina designer du gör :

17 Julia:

skriven

Grymt fin blogg! :)

18 Sandra Karlsson:

skriven

Ska du börja sälja designer nu? Det gör du rätt i, du är ju jätteduktig :) Kram Sandra

Kommentera här: