Excursion vid Rocksjön

Idag har jag letat vattendjur i Rocksjön på eftermiddag och lekt lite lekar och så där.
Det var faktiskt mycket underhållande. 
Vi fick bland annat leta upp ett djur och ta reda på lite om djuret, sen skulle vi
dramatisera lite i gruppen.
Min grupp valde en sötvattens-gråsugga. Här är vår dramatisering:





Jag fick vara framdelen, så här ser vi de fina spröten på gråsuggan. Fin fint!
1 Saga:

skriven

sv: haha, ja :)

2 Hanna:

skriven

sv: Oh nu tror jag man kan kommentera igen! :D

TAck för att du tyckte om bilderna :P DE är i så himla dålig kvalite på grund av kameran jag fick ha xD Men men.. bättre än inga bilder alls! :D

3 Michaela | foto, bloggdesign & vardagsliv:

skriven

svar/

tack så mycket :)

hihi, det var så lit eså :D

4 Saga:

skriven

sv: såklart ;)

5 Annika:

skriven

Hahaha du kommer få kommentaren om din dialekt varje gång du har videoinlägg :)

Jättefin är den!

Kommentera här: