1 Carro:

skriven

Sv: det är ganska okej här. Hur är det själv?

2 Annika:

skriven

Ja den är bra!

3 Jane:

skriven

Hej :)

Vad roligt att du hittade min kommentar på Magstark. Hon verkar vara toppen!



Ja, jag skriver en bok, är inte så bra på att skriva om den på bloggen, vill hålla fast lite vid spänningen. Den handlar om en tjej som heter Sara som bor inne i staden med sin mamma, men hennes mamma träffar en kille som heter Göran och de flyttar allihop ut till ingenstans tillsammans med Görans barn. Hela Saras liv förändras till det sämre, och hon kämpar för att få sig ett liv som hon trivs med, alltmedan familjehemligheter dyker upp och inget blir längre som det var..



Jag hoppas att du vill läsa boken när den kommer ut, jag räknar med att ha den färdigskriven i höst, sedan ska jag försöka få den utgiven efter det, vilket kan ta lååång tid, men jag ska kämpa tills jag klarar det. Om inte, så ger jag ut den över internet :)



Här är en länk till ett smakprov:



http://thediarybitch.blogg.se/2010/february/en-snabbkik-i-min-bok.html#comment



Halva boken är skriven, så jag vill verkligen att den ska bli klar snart, nu när allt flyter på!



Ha en bra dag, fin blogg.

4 Sara ~ Candis:

skriven

SV. Tack vad snäll du är :D blev lite förvånad själv, brukar alltid pilla med bilderna men idag behövdes det inte :D

5 Ameli:

skriven

Bra låt och bra film! :)

Kommentera här: