Känns inte som fredag

Är det fredag idag verkligen? Sitter fortfarande i sängen. Har vart uppe och ätit o så där men inte gjort iordning mig eller något. Bara bortstat tänderna. Kul för er att veta kanske. Igår låg jag i soffan hela dagen, med värk i magen och huvudet. Idag känns det bättre som tur är, men det känns fortfarande helt fel. Har liksom ingen tidsuppfattning.

Imorgon ska jag och broder i allafall på stan tror jag. Vi bestämde det typ för fyra veckor sen då vi också var på stan. Hehe. Far min har fyllt år också så vi tänkte kanske hälsa på honom på söndag, så det vore ju bra att hitta något till honom i morgon med.



1 Diana:

skriven

Hej! Gud vilken fin blogg du har! :O

2 Esra :):

skriven

SV:

kram!

3 Sara ~ Candis:

skriven

SV. Precis :S speciellt när det kommer till inlägg och dylikt. Då är de enormt svårt att försöka göra nåt som ingen annan har, det är ju därför man tappar inspirationen helt ibland för allt har redan gjorts och blivit skrivet om i princip. Design däremot tycker jag är värre om man härmar och apar efter och tjänar pengar på andras bilder och ideér ♥

4 Sara ~ Candis:

skriven

SV. Ja de kan man verkligen undra ibland :( och sen blir de förbannade på en när man säger ifrån, när det är DOM som gjort fel. Fattar inte :S

5 LIFEISWHATYOUMAKEIT.:

skriven

Wow, tack :) vad gullig du är!

Kommentera här: