Morgon gryr

Tittar ut genom fönstret när jag vaknar och ser absolut ingenting. Kul! Usch har dessutom sådan värk idag, så blirr väl ligganen idag. Ringde dessutom  far min och grattade honom, två dagar för sent :s Inte bra!!! Jag har tänkt på att ringa två dagar i rad nu, men bara glömt bort.

Aja, nu ska jag fortsätta ligga här i sängen tills det blir natt och jag får sova igen.

1 emelie:

skriven

visst ska det? älskar att vara ledig haha!

jo det är super med mig, önskar dock att vädret vore bättre nu när man är ledig och allt!

2 Esra:

skriven

sv: Ganska bra :) vad gör du då? KRAM!!!

3 ttove♥:

skriven

hej! :)



Fiin blogg :D<3

4 tess:

skriven

åh, det lät inge vidare du... hoppas du mår bättre snart!

5 Sara - TÄVLING!:

skriven

Svar.

Tack detsamma!

Hur är läget ? :)

6 SIEL:

skriven

haha tack själv :)

7 Annika:

skriven

Usch va dimmigt och tråkigt!

8 Jeanette Lindvall - FOTOBLOGGEN:

skriven

Gu va fin bloggdesign! :D önskar jag var duktig och kunde fixa med html koder :P



Ha det fint :)

Kram



ps. ny fototävling med grymt pris

Kommentera här: