Morgondagen

Ja nu är det så gott som mörkt ute och jag har inte bloggat någonting alls idag.
Jag har helt enkelt inte jaft lust. Men jag tänkte lägga ut morgondagens schema för er.
Då jag fått sådan träningsvärk i benen efter torsdagens joggingrunda, så tänkte jag bara ta
en promenad i morgon bitti istället. Och jag tänkte faktiskt att jag kan få sova till 8.00-9.00.
Japp, det tänkte jag faktikskt!

Ca: 8.30:
Promenad med Luffsen
9.30: Frukost
10.00 Städning av lägenhet och tvättning

Övrig tid går åt till lite allt möjligt. Titta igenom alla mina högskolpapper som jag samlat på mig under terminen kanske. Det gäller att vara sysselsatt har jag kommit på.
Nyckeln till ett nyttigt liv är nämligen sysselsättning! För det har jag bestämt!

Nu ska jag titta på True blood, eller Buffy the vampire slayer. Har inte riktigt bestämt mig än.
Sen är det läggdags.
1 Emelie Rommedahl:

skriven

Jaha, I see! Förhoppningsvis så är den här för att stanna, då hinner du smaka på den tidsnog ändå ;)



Kram

2 MLI:

skriven

jodå jag mår bara bra, lite ont i huvudet bara :) kram!

3 Ebba:

skriven

sv; haha ja det har varit dåligt med det, tyvärr!

ser att du gjort en designändring, kanonfint :)

kram

4 Katta:

skriven

Det ligger något i det där med sysselsättning. Om man inte har något att göra tänker man, och att tänka för mycker är inte nyttigt.

Kommentera här: