Nu drar jag!

nu ska jag uväg till min bror och sen ska vi till stan och försöka hitta något till vår far. Sen ikväll blir det bio med bror, syster, hennes pojkvän, och deras kompis Linnéa. Men nu måste jag rolla mina byxor och sen drar jag.

Är inte rollern typ världens bästa uppfinning?

1 Annika:

skriven

Roller... hmmm tror inte att jag äger en sådan :)

2 idah:

skriven

Vilken mysig liten blogg du har! Vad ska di hitta på denna lördag?:)

3 Idjjaa♥:

skriven

Hej fin blogg du har tjejen :)

har en liten fråga till dig!

Hur får du headern att be genomginlig? :O.

jag har försökt men det går bara inte.. snälla söta rara svara !



kram idjjaa♥

4 emelie:

skriven

haft en bra dag?:D

5 Anonym:

skriven

sv: AH vad härligt! Jo min har varit super med :D

6 Hanna:

skriven

Jag skicka förra kommentaren :D

7 Paulina<3:

skriven

As fin bild ! Gillar din design ! :D

Kommentera här: