Nybäddad säng...

Har hunnit både ta det lugnt efter skolan och pluggat idag. Känns skönt.
Nu ska jag gör iordning lite kvällsmat och plugga lite till. Sen blir det att glida ner
mellan nya, rena lakan. Mmmm, det är allt en känsla det.

1 matilda:

skriven

NY design, kommentera gärna helt ärligt vad du tycker :D ♥

2 idah:

skriven

Helt okej faktiskt! :)

3 Sara ~ Candis:

skriven

SV. Lätt :D vad hade man gjort utan den produkten. Varit håååårig :D

4 Hanna:

skriven

sv: HAha jaah! :D Det gör jag också xD Riktigt skojigt..

5 Patrik:

skriven

härligt! :D



hoppas din start på veckan har varit bra! :D

6 Anna:

skriven

Fin blogg! följa via bloglovin?

7 Matilda:

skriven

SV: Japp, torsdag, fredag, lördag, söndag och måndag och så gick jag i skolan i 1 timme idag så man kan säga jag har varit ledig 6 dagar :) hihih skönt :) Vad gör du då? :D

8 Annika:

skriven

Finns inget härligare att lägga sig i helt nya och fräscha sängkläader... gärna manglade!

9 Sandris:

skriven

Inte alls farligt dyrt med 18.200 för en vecka på grekland?! Min svåger & hans flickvän åkte till thailand i 16 dagar för 26.000.... Så jo, det tycker jag att det är :)

10 Diana:

skriven

sv: Åh vad jobbigt! :( Just nu är det 17 grader här, ska ta och äta lite mellis ute i solen! :)

11 idah:

skriven

Sv; Ja det har jag :) Du då ?

Kommentera här: