Plopp vs Center

Har inte alla undrat vad smo är skillnaden mellan plopp och center? Jag är lite sen av mig, så många av er visste säkert redan detta.

Enligt tillverkaren är Plopp mer lättflytande på grund av koktiden. Plopps fyllning innehåller även mer socker och har en mer knäckartad smakkaraktär.

Vilken gillar du bäst? Plopp eller center?

Själv tycker jag bäst om plopp. Tycker att själva bitarna är godare. I plopp är ytterchokladtäcket tunnare tycker jag, inte i alla plopp förpackningar, men i de som man kan köpa i storpack på påse är dom så.  Det gillar jag!





1 K I T T Y ♥:

skriven

- sjukt fin desgin förresten! Hur är läget med dig idag ?

2 Victoria ♥:

skriven

haha ooj jag vet fan inte :O har aldrig tänkt på att dom smakar likadant typ xD



fin blogg btw :D

3 maria:

skriven

jaha okeej. ne inge bloggtrarik här inte :D eller va är de? höhö. kul att du kommenterar o kikar in ibland iaf ;) kramis

4 Victoria ♥:

skriven

sv: hahah aaa verkligen :( ska gå ur massa nu!!

5 LIFEISWHATYOUMAKEIT.:

skriven

Det där har jag alltid undrat... Haha! Nu var mysteriet äntligen löst dårå :)



Tack så mycket, din blogg var väldigt söt!

6 Martina:

skriven

jag trodde dom var samma. haha

7 jennie:

skriven

Sv:Har nyss varit ute med en kompis!

8 Miss0 - svensk tjej i Oslo:

skriven

Jag märker ingen skillnad på dem ^^



Ännu en som har en fin bloggdesign ser jag ;/

9 Milla:

skriven

Ja du .. båda smakar nog ganska likadant men skulle välja plopp bara för att det låter godare, haha!

10 malin:

skriven

ååh, jag kan inte välja :)

11 Annchelie:

skriven

Plopp såklart! (även fast de smakar samma)

Kommentera här: