Some changes

Tyckte min design var lite väl ljus, så jag gjorde den lite mörkare.

Vilken är finast?

Före



Efter



Jag har haft sådan värk idag, både i magen och i huvudet. Sen har jag varit jätte hängig och trött och ont i ryggen har jag också. Det är sååååå roligt att vara kvinna! Nu ska jag gräva ner mig under täcket igen och titta på en film eller något.

Kan ingen ge ett förslag på en riktigt bra film?
1 tess:

skriven

båda två var fina =)

2 Jeanette Lindvall - FOTOBLOGGEN:

skriven

svårt..båda var ju jättefina



sv: Tack så jättemycket :)

Kram

3 Esra:

skriven

SV: Lyssnar på musik :) hur var din dag idag då? <3

4 emelie:

skriven

åh gillar de nya :D

5 Annika:

skriven

Jag tycker att bägge är jättefina!

Butterfly effect tyckte jag var jättebra!

6 Tommy:

skriven

Sv: Det tycker jag att du ska göra :)

Kommentera här: