What??!!

Åh! Vaknar upp och får en mulen himmel utanför fönstret. Vad härligt! INTE!
Igår var det ju hur härligt som hellst och jag solade på balkongen nästan hela dagen.
Tappade helt sugen nu bara för det.

Igår gjorde jag hemgjord glass av frysta bär och yoghurt, så vi får se om det har blivit något av den sen.
Eftersom att mamma och Inge ska bort i eftermiddag, och eventuellt jag också, så äter vi nog glassen nu på förmiddagen. Hoppas bara att den är något att ha.


1 Cherie Mårtensson - En blogg om mitt liv:

skriven

Svar: Tack så jättemycket :)

2 Sara ~ Candis:

skriven

SV. Tackar så hemskt mycket :D

3 MLI:

skriven

jaa det är riktigt jobbigt med myggbett! kramar

4 tess:

skriven

usch, regn är hemskt :/

5 Sara - TÄVLING!:

skriven

Svar.

Japp, jag har haft en jätte bra dag!

Du då? :)

Kommentera här: