Who am I

Det bästa som finns är pannkakor och nykokt lingonsylt. Det har jag ätit  nu i eftermiddag, och det var faaaantaaastiskt!

Här kommer jag, där jag sjunger och spelar "Who am I" av Casting crowns.

1 Helena.:

skriven

Hej! Såg att du kommenterat mitt videoklipp på Youtube när jag sjunger "Hela min värld." Tack=) Du sjunger också bra!

2 Litet Kakmonster - Hanna:

skriven

sv: Haha joo, det är sant. Men när man lyssnat på alla hans videor så stör man sig faktiskt lite på att han aldrig sjunger som kille :D Även om det finns massor av tjejer som skulle dö för att få hans röst xD



Oh den där låten är fin :)

3 Saga:

skriven

sv: tack :)

ja vi hade det kul :D

tack för rösten <3

4 Madde:

skriven

Gud vad fint du sjunger!Jätteduktig.

5 tess:

skriven

pannkakor är blad det godaste som finns, men lingonsylten kan jag vara utan, hehe

6 ellinor lindström:

skriven

himmmllla fin röst har du! och bra på piano!

Vill du ha ett tips? :D eller ett önskemål ifrån mig mer :)

SKAFFA DIG EN MIC :D hahah, om du redan har en..ta lite pengar till en ännu bättre iså fall.. för du är jätte duktig kan komma jätte långt! om du skaffar en mic hör man dig bättre:D

7 marie:

skriven

fiin röst du har :)

8 Alexandra Neudatjina:

skriven

fan så duktig du är :')

Kommentera här: