Vad tycker du om Weise?

Själv tycker jag att Andreas är en helt grym sångare! Och låten är ju bara FÖR GRYM!!!

1 MYMiC:

skriven

HAha jepp it sure did! tons of snow!

...som sen blev.. tll slask och is T__T



jamen så ere i norrlan' serru! extreme norrlandsdialekt XD

2 sofie:

skriven

fin blogg!

www.zofielandin.blogg.se

kommentera ;)

3 issa:

skriven

FRÅGESTUND!

Fråga! :)



FIN BLOGG! :)

kram

4 Becca med C:

skriven

Jag har seriöst aldrig hört talats om magkatarr tror jag :O Kramisar

5 NATTA:

skriven

Weise är riktigt grym! Han kanske inte vinner men han ska komma långt. Kram

6 elfina:

skriven

oh no, andreas är för kaxig och alldeles FÖR självsäker, han rider på sitt namn och sjunger som en stel jukebox.



7 Jennie:

skriven

jo han va oki... inte min favvo... Vet du vem som åkte... orkade inte titta..?

Skönt att det känns bättre!!

8 ronja:

skriven

fin blogg :)

9 elina:

skriven

jag tycker andreas är helt okej, rätt bra :) men min absoluta favorit är elin ;)

10 MAARIAWH:

skriven

Wesie!!! :D ja låten är fan bäst ju!

11 SANDRA-EN BRA BLOGG!!:

skriven

tycker han är helt okej faktiskt :)

12 josefine:

skriven

riktigt fin blogg tjejen :)

13 Ellen och Vendela:

skriven

Håller med, han äger!

Hur är det med dig då?

Kommentera här: