En härlig dag på mossen

Idag har klassen varit ute på Dumme mosse. Vi gick väldigt långt och ett tag undrade man nästan om det någonsin skulle ta slut. Men jag blev dock inte trött förrän jag satt mig i bilen på väg hem.

Fnisse Nisse var lite busig och tänkte knuffa i kompisarna i vattnet. Fy skäms!

Halva vägen ut på mossen såg det fortfarande ut som om det inte fanns något slut.

Fint var det i allafall

För att sammanfatta dagen så var den faktiskt ganksa kanon. Har ni inte varit där, så tycker jag att ni ska ta er dit. Det blev en rejäl promenix om inte annat.

 

Detta stod på mjölkpaketet här om dagen. Kan ni vara så snälla och tala om för mig hur svaret på fråga B kan bli 4kg?

Kan någon förklara för mig hur fråga B kan bli 4kg???!!!!

1 emelie:

skriven

Hej! idag kan man tävla om dagens blogg hos mig och titta in om du vill:)

2 Balida:

skriven

sv: Samma här :) Kollar lite tv just nu.



Vad döljer sig i bilden? Gissa på allt mellan himmel och jord på min blogg! Första som gissar rätt får länkning med bild! ;D

3 Emma.:

skriven

Sv; Ingen orsak. < 3

4 Becca med C:

skriven

Hade ni inte regn idag alls :O? Lyckostar.

kramisar

5 IZZI:

skriven

2 +2 är ju fyra. Hälften av sin vikt är ju två kilo eftersom den väger totalt fyra. :P

Som ekvation blir det ju :

2+X/2=X och löser du ut X blir det fyra.



Sugen på lite gratis shopping? http://www.gratis5.se/user/register/megasus87 är den absolut lättaste sidan att få gratis presentkort! Det räcker med att värva 4 vänner för att få 300 kr i presentkort på valfri butik! För 500 kr räcker 7 värvningar. Jag har själv fått ihop 500 kr på bara några dagar!!

Bli medlem du med, du får 25 gratispoäng om du anger mig som värvare!

6 Balida:

skriven

Vinnarna av Gissa Bilden har lagts upp nu :) Gå in och kolla om du blev länkad!

7 Giz:

skriven

haha^^ dumme mosse... hihi den var kul.

Kommentera här: