Här bor Faag E

Nu står det äntligen MITT namn på dörren! :D Så härligt! Känns som att jag har väntat i evigheter, men jag har ju bara bott här i två veckor. Nu vet i allafall alla som går förbi min dörr att Faag E bor här. Yey!



Var ute med Luffsen nu på eftermiddagen, och han var såå duktig! Han märker nog att jag känner mig mer lugn och självsäker nu. På senaste tiden har jag kännt mig så frustrerad när jag varit ute med honom. Vilket beror på att han skäller som en galning när en hund går förbi, och även människor. Men idag var han super duktig! Han sa ingenting! Dock träffade vi bara på en hund, och den såg han inte ens. Han hade fullt sjå med flickorna som gick med oss.

Jag träffade två tjejer när jag precis kommit ner till dalen, de gick i trean och var påväg hem från skolan. De frågade om de fick klappa honom, och eftersom att Luffsen var så lugn så tänkte jag att det gick bra. Och Luffsen var så duktig! Vi pratade en stund och sen gick tjejerna vidare. Dock stannade de några meter fram och väntade in Luffsen och mig. De frågade om de fick hålla honom, och jag sa att det gick bra så länge det inte kom någon hund, för då blir han rädd och skäller sa jag. Och det gick jätte bra, Några fler barn kom bakom oss och Luffsen var såå duktig när tjejerna höll i honom. Och den ena tjejen pratade mycket om sin mormors hund. Sen skilldes vi åt och tjejerna gick hemåt.

Jag passade på att plocka lite växter att använda till pluggandet på vägen hemåt och då stannade en gammal man och hälsade på Luffsen. Och vet ni vad? Luffsen var JÄTTE SNÄLL! Helt otroligt! jag bara älskar min hund just nu! Skulle ingen här ha hundar, så skulle allt vara perfekt haha!

Det har regnat en del den senaste tiden. Då får man ta fram regnkappan! Nu MÅSTE jag laga till någon mat.
1 steffi:

skriven

hej , fin blogg du har besök gärna min blogg och släng in några kommentarer om mina inlägg :)

PS.gillar din blogg och din desing <3

2 johan:

skriven

Det där måste du ringa om eve. Inte bra att det regnar in.=)

3 L ~:

skriven

sv' ja allt är bara bra ! :)

4 Lina Holgersson:

skriven

Det skulle vara underbart snällt om du ville rösta på mej i en sak. Jag har blivit nominerad till Kalmar läns bästa blogg och skulle tycka det var så kul att vinna! Du kan väll rösta om du gillar min blogg (A) <3



Rösta här:

http://nightlife.se/content/12366



Kram //Lina Holgersson

5 simone:

skriven

Så söt du är :)

Kommentera här: