I home!

Nu är jag äntligen hemma från en lång dag i skolan. Jag gillar verkligen INTE att gå från klockan13.00 - 17.00.
På förmiddagen gör man ändå ingenting innan man far iväg. Lunchen blir liksom fel och ja allt blir konstigt. När man kommer hem känns det ändå som att man har gått hela dagen.

På vägen hem hämtade jag ut ett paket från comhem. Mitt modem har kommit nu, så i morgon ska broder Björn komma hit och hjälpa mig få igång internet. Detta internet  gäller i och försig tills sista september, men det är ju ändå snart ändå. Tack Björn gör att du vill hjälpa mig!

Nu är jag ledig fram tills tisdag, då nästa kurs börjar. Förskoleklassens innehåll och arbetssätt. Yey!

Ikväll blir det idol igen och i morgon MÅSTE jag städa!.
1 GUEVACCI:

skriven

Tja, vill du ta chansen och vinna titeln veckans blogg hos mig? Vore kul om du testar dina chanser! ;) kram

2 jenny:

skriven

FRÅGESTUND PÅ BLOGGEN ! :P

STÄLL ERA FRÅGOR,

OCH SÅ SVARAR JAG OM CA 1 DAG ! :)



kram.

3 Zami:

skriven

Jag har kört igång med en frågestund på bloggen, skulle vara roligt om du kanske fråga en fråga :D

Kommentera här: