Ont det gör ont, men det går .. INTE..

har inte mått toppen idag kan jag inte påstå. Har mått bättre, mycket bättre. Klev upp ur sängen klockan 7.00 för att tvätta. Skönt att ha det gjort. Nu har jag lite mer kläder att använda. Sen somnade jag runt 13.00 och sov två timmar tillsa Luffsen skulle ut. Nu har jag ätit och tagit lite alvedon till. Lingonvecka är ju såå härligt. Usch, vet knappt vart jag ska ta vägen just nu. Somnade med kurslitteraturen i ansiktet tidigare idag, vågar man sig på plugget igen. Känner inte riktigt att jag kan koncentrera mig på plugg just nu.

Luffsen är också trött idag.

1 Josefin -Happy Days-:

skriven

Tack snälla vad gulligt av dig! Jätteroligt o höra att du uppskattar min blogg. :-)



2 Anonym:

skriven

En modeblogg! Tips till tjejer o killar m.m

Kommentera o följ blogg skulle vara snällt & Uppskattat! =)



www.stylebyz.blogg.se

3 Balida:

skriven

Vad hittar du på ikväll? :)

4 Anonym:

skriven

fett fin blogg ^^

5 Emma.:

skriven

sjukt fin blogg. : ) <3

6 elin:

skriven

otroligt fin blogg!

och nej ''lingonvecka är allt om härligt'' förstår hur du känner..

7 janne helen:

skriven

Sv: Tusen takk for trevlig kommentar på min blogg! Jeg elsker designet ditt, det var utrolig fint :) Også er jeg litt avundsjuk på regnkappen din noen innlegg lengre ned :)



Håper formen blir bedre snart, krya på dig! ;)

8 amelia:

skriven

veckans blogg avslutas imorgon kväll.

anmäl dig gärna! :)

om man kommenterar flera gånger i inlägget så får man störe chans att vinna :)

så det är upp till dig om du vill bli veckans blogg! :D

ha det bra!

Kommentera här: