Sicken kväll!

Nu är det mörkt ute. Det är helt sjukt vad mörket kommer fort nu. Visste ni förresten att det beror på jordens lutning att vi har årstider över huvud taget? Det är en av de sakerna som jag fått lära mig nu under denna naturkursen.
Tenta gjorde jag även idag. Om två veckor kommer en till. Denna tentan var på över hundra växter. Dock kom bara fyrtio av dem på tentan och jag tror faktiskt att det gick ganska så bra. Skönt!

Klockan fyra kom Josefine och Sanna hit. Först åt vi tacos och skojade oss. Sen blev det sällskapsspel och kortspel. Jag hade grymt kul! Vi spelade bland annat "med andra ord" som är ett grymt roligt spel måste jag säga. Egentligen kan man inte vara tre på det spelet, men vi fick det att funka i allafall. =) Av kortspelen så blev det "spansk skitgubbe", eller vänd tia som det också kallas och "löjliga familjen". Riktigt skoj!

Och senare blev det marängswiss och en riktig fjortis film! Vilken kväll! Tack tjejer!

I morgon uppdateras nog med lite bilder från kvällen. De jag hann ta innan kameran dog (som vanligt).
Nu ska jag avnjuta en riktigt god natts sömn. Mmm!
1 Anonym:

skriven

Lät som en bra kväll:)

2 ange:

skriven

fin blogg!:)

3 Michelle [summertheme.blogg.se]:

skriven

Hej! Vilken tävling skulle du vilja vara med i - fototävling, outfittävling, smycketävling eller bara veckans blogg? Maybe you wanna help me? ;)

4 Lina Holgersson:

skriven

Det skulle vara underbart snällt om du ville rösta på mej i en sak. Jag vet inte om det för försent att rösta. men jag har blivit nominerad till Kalmar läns bästa blogg och skulle tycka det var så kul att vinna! Du kan väll rösta om du gillar min blogg (A) <3



Rösta här:

http://nightlife.se/content/12366



Föresten. Lust att tävla om en valfri klänning på min blogg?



Kram //Lina Holgersson

5 Anonym:

skriven

Vilken häftig design! :O Super coool!



xoxo-

6 therese:

skriven

vilken din blogg & design :D

7 EN MODELLS LIV:

skriven

Snygg blogg du har och jätte intressant :) Skulle vara skoj om vi lade till varandra på bloglovin :) på så sätt får vi båda mer besökare :)



Direktlänk:

http://www.bloglovin.com/sv/blog/1955096/modellinglove/follow

8 Bea:

skriven

Eller huuur :)

9 Nathalie:

skriven

skiitfin blogg!



allt bra med dig? peeace & love

10 Natalie:

skriven

Frågestund i min blogg, ställ en fråga?

http://tyypnattha.blogg.se

11 julia&cornelia.:

skriven

tävling på g!

vinn ett sött kit med badsalt, necessär och andra grejer! :)

tryck på länken för att komma till tävlingen;

http://juliaochcornelia.blogg.se/2010/september/tavling.html#comment

lycka till!

Kommentera här: