Videoinlägg

Gjorde ett litet videoinlägg idag.


Här kommer före och efter bilder.

1 chanelle:

skriven

sv: jag hade också tänkt plugga lite ;)

2 p i i n k p i i e r c i n g ♥:

skriven

Jag ser inget videoinlägg... :S

3 p i i n k p i i e r c i n g ♥:

skriven

svar: haha ja :S prova publicera och lägg in videon i inlägget igen? :)

4 Nathalie:

skriven

okejdu, softsoft :D

är de ngn bra med då? har inte sett på de iår.

sry för sent svar också, har inte vart på datan :p

5 chanelle:

skriven

sv: hehe :D

händer imorgon då?

6 p i i n k p i i e r c i n g ♥:

skriven

svar: jo, nu syns det för mig också :P

7 takai:

skriven

svar:

men nawww taack :D <3

8 bitte:

skriven

Hej skulle du vilja va snäll och gå in på den här länken



http://nelly.com/newProducts.asp?qNavigation=&qNavigationId=4&navName=senast-inkommet-man&genderName=klder-fr-kvinnor&query=&campaignpage=campaign_template_id_66&language_id=1&urltype=rewritten&keep=nyheter



Och rösta på den tjej det står Linda Anderson på.

Skulle bli väldigt väldigt glad ifall du vill hjälpa mig.



Kram

9 sandra:

skriven

Blir ingen dagens blogg i min blogg, blir helgens blogg. Utser vinnaren på lördag eller tidigt på söndag. & kommerlänka ut din blogg lite här o var så du kan räkna med massa nya besökare ! :) kika in om du vill vara med! PeacE!

Kommentera här: