Weird!

Snacka om weird. min mobil ringde för en stund sen, det var något nummer som jag inte kände igen. Vanligtvis så brukar jag inte svara då, men jag tror att just detta numret har ringt mig ganska många gånger tidigare, så denna gången tänkte jag att nu svarar jag, så jag får veta vad de vill mig. Men när jag svarade så var det helt tyst i luren och efter ett par sekunder blev det upptaget.

Så jag ringde tillbaka. Kommer inte fram. Nätet överbelastat.
Ringer igen. Kommer inte fram. Nätet överbelastat.
Ringer ännu en gång. Kommer inte fram. Nätet fortfarande överbelastat.

Vad är dettta för weird!

Ringer faktiskt just nu när jag sitter här och skriver, men kommer fortfarande inte fram. kan de inte bara sluta ringa mig om de ändå bara tänker lägga på luren.

Sökte numret på Eniro, verkar som att fler haft samma problem.

Har detta numret ringt er? 03117800120
1 chanelle:

skriven

sv: haft en bra dag? ^^

2 Becca med C:

skriven

Det är bara bra med mig också ^^ Har du tagit ditt skolfoto än? Kramisar

3 Syster:

skriven

Förmodligen telefonförsäljare.

Kommentera här: