Svar på fråga!

D skriver:
Jag skrev igår om vad du äter, vet inte om du såg, det kanske anades som ett puckat inlägg men bakgrunden var att jag tänkte att du kanske äter bättre för du ser fin ut så att säga, sagt på ett icke-ytligt sätt. Jag tror att vad människor äter påverkar om inte förr, så senare hur de ser ut.


SVAR:
Först och främst, tack! Hehe =) Eh som svar på frågan då. Jag äter väl inte så jätte bra kanske. Jag äter dock nästan aldrig pizza eller hamburgare och sådant. Ibland är det bra att vara fattig hehe ;P Men jag har dock blivit bättre på att äta oftare och inte hoppa över måltider som faktiskt har hänt. Speciellt om man är hemma endag och inte rör på mig så mycket, så känner jag inte att jag är hungrig. Dock så har jag börjat träna nu och då har jag ätit mycket bättre. Dock så tror jag inte att det har börjat synas än.

Frukost är en måltid som jag alltid har haft svårt för. Men havregrynsgröt och knäckebröd brukar gå bra. Nyttigt och mättande. Pasta har jag nästan lagt ner helt och hållet då jag är såå trött på det. Det blir ganksa mycket kyckling, då det är något som jag älskar och super gott till Röd Quinoa. Dock så älskar jag kakor och choklad, men man får ju försöka hålla sig till helgerna ibland... ibland... :D

Jag tror absolut att det man äter påverkar hur man ser ut både inre och yttre. Men jag tror dock att det är hur mycket man rör på sig som är det viktigaste.

1 Cajsa:

skriven

god kväll snygging! :D allt väl denna fredagkväll? :)

2 johan:

skriven

Ja, lite läskigt blev det kanske =) . vit smink och cillisås. med mina huggtänder. =)

3 Cajsa:

skriven

ja den har varit toppen so far! :D själv?

Kommentera här: