Cp-dator till Predator

I några dagar nu har det varit fullt ös här i SUnhultsbrunn. Ingen vila, ingen ro. Nja, så allvarligt har det inte varit kanske. Men uppdateringen på bloggen har varit allvarligt dålig!

I Söndags så gick min laptop sönder. Äntligen vill jag nästan säga, men det känns ändå väldigt jobbigt och ledsamt. Har ju haft den datorn i 4½ år. Men den har egentligen enda sen start bara skapat problem. Den har varit helt okej, men det sista året har jag varit på god väg att kasta ut den genom fönstret MÅNGA gånger. Men nu slapp jag det.

En anledning att köpa en ny dator fick jag nu i alla fall. Något som jag har velat göra länge, men som har känts onödigt då jag inte är direkt gjord av pengar och min laptop faktiskt har funkat, dock nätt och jämt.

Min kära bror gick direkt in på komplett.se och letade efter en ny dator till mig som vi beställde samma kväll. (söndags natt). Vi har sen följt datorns väg på postens hemsida och igår förmiddag fick jag ett vackert sms om att datorn var framme. Yey! Lite saker som ska installeras och så, men den funkar och den äger!

En Acer Predator G3600. 

http://news.softpedia.com/images/news2/Predator-G3600-Gaming-Desktop-PC-Unleashed-by-Acer-at-CeBIT-2011-2.jpg

Idag ska vi iväg till Skänninge markad. Ett år sen sist nu =)
1 moa:

skriven

ja ellerhur :D

2 Xantis:

skriven

Härligt! Lycka till med nya datorn =)

3 jennifer:

skriven

Sv: Varsågod! =) Men det är så sant.

Vad händer idag?:)

kram!

4 Anonym:

skriven

Ååå söta Evelina....

Tack, jag vill inte ha så många bilder på mig själv!!!

Du kanske hittar en liknande väska nån annan gång, eller en mkt finare väska.... Men tack ändå=)



Japp imon blir det GLASS i stora lass !!!!

5 ElinsPhoto:

skriven

Tack så mycket :) Härligt med en ny dator, hoppas den fungerar bättre än den förra!

6 FotnotsMaja:

skriven

Vilken söt design du har! :)

Önskar dig en fortsatt fin dag. :)

Varma hälsningar

Maja

7 ronja:

skriven

har frågestund på bloggen, fråga vad du vill, svarar på allt!

klicka på länken för att komma direkt dit : http://roonjawiinqvist.blogg.se/2011/august/fragestund.html#comment

8 SARAS FOTON&TECKNiNGAR:

skriven

sv: shiet tack c: jag tog den med min kompakt kamera haha, så jag trodde knappast någon skulle uppskatta den :'D

9 Darksess:

skriven

Tråkigt när datorer går sönder men en stor fördel när man får något bättre :D



Jag behöver din hjälp. Jag är med och tävlar i Miss World. Vore tacksam om du följde den här länken och gick in och rösta: http://deltavling.missworldsweden.org/bidrag/b8a701e8-4d2a-48d9-9bc3-defa7f425446



Tack på förhand ♥

Ha en underbar kväll!

Kommentera här: