Mina fingertoppar är ömma

Att gå i skolan två gånger i veckan var inte riktigt vad jag väntade mig. Det låter dock väldigt bra att bara behöva åka in till skolan torsdagar och fredagar, men det kommer nog bli lite grupparbeten som gör att jag måste åka in i alla fall. Men nu i början finns det därför mycket tid till annat, och den tiden spenderar jag med gitarren. Jag har länge velat lära mig spela gitarr, men inte riktigt haft tålamod till det. Men i våras fick en kompis med mig att söka in till en gitarrkurs på högskolan och igår var första lektionen. Mina fingertoppar är väldigt ömma just nu, och jag kan inte bärga mig tills det börjar komma lite hård hud på dem ;) hehe.

1 Anonym:

skriven

Vinn style by TYRA smycke på min blogg :D



http://onlyerik.com/2011/august/style-by-tyra-vinn-ett-smycke.html

2 Jennie Lenita:

skriven

Haha, ja teorier finns om allt nuförtiden ;P

3 Sara ~ Candis:

skriven

SV. Det är hon veeerkligen :D

Kommentera här: