Design till Salu

En härlig vintrig/julig design. Jag byter ut bilderna till dina egna om så önskas. Först till kvar är det som gäller.

Pris:  150 kr

Klicka på bilden för att se den i verkligt format.

 

1 ENDENISE.SE:

skriven

sv: tack (:

2 Sandra Törn:

skriven

Vad kul att du är med och tävlar! :)

Hur är det med dig? :)

Fin design du säljer! :)

3 Sandra Törn:

skriven

Det är fint med mig med, tack! :)

Vad har du haft för dig idag?

4 Hannah:

skriven

haha ne, visst tar sådant folk ens energi ? Så tråkigt !



Vilken söt blogg du har här, hoppas allt är bra med dig också ! :)



Kram!

5 Sandra Törn:

skriven

Ah, vad mysigt! :) Det brukar vara så. Julen blir många dagar. (:

Jag har inte gjort så mycket. Lagat lite middag, varit ute på promenad med hunden och så.. =)

6 Fridah:

skriven

Sv: Rocky Road är ju bara föööör gott! Och lussebullar, knäck, cola och julmaten och och och ;-) Inte underligt att man känner sig som en välgödd julgris när december är slut, hihi



Ha en fin kväll!

7 Hannah:

skriven

du är ju också ifrån jönköping såg jag ! Va kul ! :D

8 Sandra Törn:

skriven

Hej!



Nu har jag fått hjälp att dra en vinnare av veckans blogg. Vinnaren kommer att dyka upp i bloggen från och med imorgon!

Är du nyfiken på att se om det är du som har vunnit så kan du tjuvkika på min Facebooksida i fotoalbumet! http://www.facebook.com/sandratorn.se



Imorgon kommer den nya omgången upp, glöm inte att anmäla dig igen! :)

Tack för att du var med och tävla!

Stor kram!

9 Hannah:

skriven

Jajamensan det är jag ! :) Eller flyttat lite till utkanten för ett par år sedan, men rör mig fortfarande dagligen i Jkpg :)

10 Sandra Törn:

skriven

Ja, visst har det här året gått fort? Kan inte förstå att det är julafton imorgon! Herregud. :) Har du önskat dig något speciellt i år? :)

11 Jennifer - 18år & ensamstående mamma:

skriven

åhh, dina designer är så fina! ;D

12 Linn:

skriven

Hoppas du får en fin jul! :)

Kommentera här: