En fullspäckad vecka

Pinsamt dålig uppdatering här inne måste jag säga. Men det har varit en fartfylld vecka. Lucia i Tisdags, vilket var något av det roligaste jag gjort faktiskt. Gick upp 4.30 på morgonen och Lussade med klassen i musikspecialicering i Aulan på Högskolan. Det var så mycket folk att vi gick göra det två gånger, vilket inte var planerat. Mitt ljus hann brinna ner innan det var klart andra gången, hehe ;} På kvällen var vi och Lussade i Sofiakyrkan där det var över 1000 personer i publiken, och de fick stänga dörrarna och stoppa människor i dörren som ville in, för att det inte fick plats.

Trots att mamma inte mådde så bra så kom hon kvart över 18 och satt på första raden och filmade allting med min folmkamera. Super roligt! Ska fråga min bror om han kanske kan hjälpa mig att bränna ut det på skiva :}

På Onsdagen var det tenta i musik och avslutning. Sen har jag övat Drama till vår dramaföreställning som vi ska ha efter jul. I eftermiddags var det uppvisning på gitarrkursen, där vi fick visa vad vi lärt oss under terminen.

Idag fick jag även lite panik över att det snart är jul och att jag fortfarande har julklappar kvar att inhandla! Hur lyckas jag alltid göra allt i sista stund?


Nej! Nu kallar sängen! Men först . . . ett glas kall mjölk.

Kommentera här: