Blåbär & hallon smoothie

Sitter denna lördagen också och tittar på melodifestivalen. Är glad att Sanna gick vidare faktiskt. Nu hoppas jag bara på att Lorene eller vad hon heter går vidare till final också =)

Har smaskat på smoothie ikväll, men blåbär, hallon, banan och mjölk. Mumms!

1 bbiina, mitt liv i ord å bilder:

skriven

sv; hehe:D jag fick min efter 3 år haha har veljat ha en så himla länga!

2 bbiina, mitt liv i ord å bilder:

skriven

Ja jag med, elr nja inte så mkt just nu förutom en tv som jag hoppas jag får på måndag då jag fyller:)

Tack dsm hurrö!:D

3 Sofia:

skriven

Mysig blogg :)

4 sloarez - check me out if you dare !:

skriven

sv: härligt! samma här :D ja det gjorde jag, gjorde du?

5 fridon:

skriven

SV; jo de kanske jag skulle kunna göra, är dock inge bra på att förklara, haha :)

6 Jennifer - 17år & ensamstående mamma:

skriven

Sv; tack! din med

bakgrunden var ju bara så snygg!

7 Anonym:

skriven

8 Josse:

skriven

Fin blogg :)

9 LIFE OF FANNY:

skriven

Mums, gud så gott!



sv: Ja exakt!

10 anna stranne:

skriven

vad gott det ser ut! :)

11 emelie:

skriven

åh, de är ju så jäkla gott :)

brukar göra de på vaniljyoghurt, hallon/jordgubbar blåbär/björnbär och lite honung bara för att inte göra de allt för surt :)

Kommentera här: