Dags att klippa Luffsen

Nu ska Luffsen klippas. Saxen är framme och mattan är borttagen. Jag återkommer när jag är klar. Om sådär 4-5 timmar. Får väl se om jag orkar klippa hela honom idag, det är så grymt jobbigt, för han vill verkligen inte bli klippt. Men när han väl är färdigklippt så är på han och jag överlyckliga!  :}

1 sofie:

skriven

ja va kul! :)

glömm inte att titta i bloggen ikväll ;)

2 bess:

skriven

fin blogg !

Händer ikväll ?:)

3 Olivia:

skriven

Tänkte försöka slå rekord på unika besökare idag, Om du vill hjälpa så skulle jag vara riktigt tacksam! Kramis

4 malin [fotoblogg]:

skriven

sv: åh tack =) din blogg är också fin!

naw vilken söt vovve :)

5 elsa fotoblogg:

skriven

sv: Varsågod!:D

6 FRIDA MARBE:

skriven

sv: hah ja!:(



hihi tack så mycket!

7 Cajsa:

skriven

hehe helt sant.. ^^

8 Jenny:

skriven

Guud va söt ja tror ja dör :p

Kommentera här: