Design auktion 2

Jag auktionerar ut en design till som är lite ljusare om man inte, som den förra har, vill ha så mörka färger.
Den som budar högst får köpa designen för sitt bud och jag ändrar då också bilder och information till den personen.

För att se designen live, klicka här {länk}.  Ses bäst i firefox!

Avslutas: 28:e Februari

Startbud: 100:-

Nuvarande bud: ingen budgivare :-




Tävling pågår {HÄR}
1 HELLE:

skriven

tack så mycket & detsamma :)

2 Suzze:

skriven

Snygg blogg :)

3 fridon:

skriven

åh va fin design, synd att jag inte har pengar då skulle jag gärna velat köpa den :)

SV; ja usch nu får det ta o bli vår, har fått nog av viitern, klarar inte av att se snö längre D:

okej va härligt :)

4 marina:

skriven

vad roligt :)



sv: ja, vädert är ju inget att hurra för direkt, regn och snö :) blää!

5 Anonym:

skriven

sv: dsm! (;

6 Gabriella:

skriven

S:V Tack :)



Jag utbildar mig till pedagog i förskola-förskoleklass :)!



Du då?

7 Bina, mitt liv i ord å bilder:

skriven

Sv; jadå pappa firar mig på lördag ist för måndag för åker till vemdalen på söndag :D sj?

8 AMANDA <3:

skriven

Vad tycker du om mitt senaste inlägg ? Håller du med mig?

http://mestamanda.blogg.se/?tmp=11185720

9 Anonym:

skriven

haha gullig kan jag inte säga att min bror e, fast de kanske inte är så konstig eftersom han e 3 år äldre än mig, men jaaa... att vara vaken 2 på natten var inte kul haha

Hur mår du då?

10 linn:

skriven

Jag kan inte säga att jag tycker min bror e gullig. Men jaa... att vara vaken 2 på natten e lite jobbigt om man e super trött :p

11 erika:

skriven

fin design! :D

12 L I J N A:

skriven

allt bra elr?:)

13 Jennifer - 17år & ensamstående mamma:

skriven

Åh, du gör jätte fina designer! :}



sv; tack!

Kommentera här: