Februari

Igår fick jag äntligen mina böcker! Så nu har jag börjat plugga! Det är effektivitet som gäller nu alltså. På måndag är det tenta dags och vi fick idag reda på att vi ska göra tentan på datorn och får resultatet direkt. Har man då inte klarat den så får man göra omtenta direkt! Direkt! hur tänker de??!! Men då är det en tenta med öppna svar. Den första tentan vi gör är ju bara kryssfrågor. Åh vad jag hoppas att jag klarar tentan. Är skit nervös. Lite tidigt att vara det en vecka innan tentan.

Snart jag äta, och sen blir det plugg resten av kvällen. Ringde och beställde klipptid på vägen hem också, så på fredag förmiddag ska jag klippa mig, sen blir det plugg resten av dagen. Jag skulle eventuellt ha träffat en kompis och gått på stan på fredag, men jag hinner tyvärr inte det. Så himla trist eftersom att vi inte setts på huuur länge som helst. Men skolan måste gå före och det förstår hon nog eftersom att hon själv går på högskolan. Men sjukt trist i allafall.

1 Lovisa:

skriven

gillar verkligen din bloggdesign! :D

2 tovesegnablogg.blogg.se - tove - en tvillingsyster:

skriven

Så fin blogg!:)

3 Knorkan:

skriven

Jag älskar din design :)

Kommentera här: