Good morgning

Har kommit in efter en promenix med Luffsen, dags för lite frukost. Min mage bara skriker efter pannkakor! :} Sen blir det duschen och plugg som gäller. Ska läsa en avhandling {inte hela dock} tills på tisdagsseminariet. Lite lagom roligt.

Bild från fredagsmys hos Helen.
1 L I J N A:

skriven

SVAR; jo med mig är det grymt ;D

2 SANNA:

skriven

SV: Okej! :) Jag svarar på kommentarer :)

Är allt bra med dej annars? :)



Kram

3 Nathalie Mamma Till Jasmine <3:

skriven

Jo det är bra med mig!



Hade du en trevlig lördag?



Kram

4 Lena:

skriven

jättefin blogg!

vad händer idag då ?:)

5 Suzze:

skriven

Mysigt med fredags mys :D



Svar: Nej, jag kollar inte på melodifestivalen heller :)

6 marina:

skriven

sv: eller hur :) klänningen är jätte fin.

7 Louise:

skriven

Det var så lite så :)

Ja vi får väl se om hon grejar något annars så får jag väl buda på din fina!



Kul att hunden du promenerade med heter Luffsen! Min hund heter Bella men hon är en Amerikansk Cocker Spaniel och är superlik Lady i Disneys Lady och Lufsen (:

Ha en bra alla hjärtans!

8 Anonym:

skriven

Hej!



Just nu har jag en tävling i min blogg, där du kan vinna ett jättefint armband i sammarbete med Calli.se



Kolla gärna in min blogg, för att få veta mer!



ursäkta om du inte gillar sånna här kommentarer!

Kommentera här: