“If you want to live a happy life, tie it to a goal, not to people or things"

I´m so happy I´m so glad! Jag klarade tentan! Yey!
Jag har aldrig gjort en tenta på datorn förut. Men det var en krysstenta på datorn och när man skickat in den så fick man svar direkt. Jag var super nervös, ville verkligen inte kugga på denna! Men när vill man de? Egentligen?
Satt och tvekade jätte länge innan jag skickade in tentan, var så rädd för vad jag skulle få för resultat. Men jag fick Godkänt och hjälp vilken lättnad det var! En super glad Evelina går och lägger sig lugn och avslappnad ikväll.

Såhär glad var Helen efter att hon köpt sin nya, rosa, superfina klocka!

1 bbiinaa, mitt liv i ord å bilder:

skriven

sv; Det är ätt okej:)

2 jenny:

skriven

sv: härligt (:

3 mamma till William:

skriven

Godmorgon.Fin klocka o härlig färg..kram

4 Anonym:

skriven

Fin blogg (=

Allt bra?

Kommentera här: