Tävling hos Lipstick

Var med och tävla hos Lipstick om en Freebra, det är jag! :D LÄnk till iTÄVLINGEN hittar ni {här}

1 Annie:

skriven

Hej!

Åh, skulle verkligen sitta fint med en sådan i d-kupa! Hoppas jag vinner!

2 Cajsa:

skriven

hihi ok..^^ jo helt okej med mig. mycket som händer och fötter just nu. :P helgen har varot ok, inte gjort så mycket... göres?

3 Jenny:

skriven

jag önskar i så fall o vinna en kupa: D

Jag har även gjort ett inlägg här:

http://jennysmodemix.se/2011/february/lipstick-tavling.html

4 Jessica:

skriven

Varsågod & tack själv :D

5 Olivia:

skriven

Kör in några kommentarer på ett par bra bloggar. Följ mig gärna med bloglovin! Kramis

6 Z i r r e s ♥:

skriven

Med mig är det sådär! :p

visst är dom! :)

7 GUEVACCI:

skriven

det är bra här med :D Haft en bra helg annars? kram

8 Marie H.<3:

skriven

Det hadde vert superkult å vinne en i B ;-D



Ha en fin dag!!

Kommentera här: