"Music is enough for a lifetime, but a lifetime is not enough for music"

Jag har inte varit så här trött på länge alltså! Har varit trött hela dagen. Jag sov inte så bra natten till idag, drömde om miljögifter och sådant jobbigt. Kurserna på högskolan påverkar en verkligen. Men snart piggnar jag till för klockan 19.00 är det första gången med kören. Ska bli jätte kul! Jag saknar verkligen att sjunga. Jag hoppas att det blir lite stämmor och sådär, det är kul  =)

I morgon ska jag klippa mig klockan 10 och efter det blir det plugg i stora mängder! Och på lördag är det melodifestivalen! Måste ses.

1 johan:

skriven

Tack eve. klädde upp mig. måste träna och det e roligare om man klär upp sig.

2 bbiinaa,mitt liv i ord å bilder:

skriven

Hejsan härlig blogg! Hur är de?:D

3 Mia:

skriven

Hahaha... Kul Eve att du kommenterade den vita klänningen som Becca hade på sig... Den hade jag när jag var liten =) Jag älskade den klänningen, ville alltid ha den på mig.

Våran lilla modell är duktig=)....

När kommer du hit eve...



Hahahaha.... kom precis på att jag kanske skulle skicka detta till din blogg istället för till Johans blogg... jaja jag är trött...

4 Sofia - FotoBlogg:

skriven

Sv: Roligt att du är med i Dagens Blogg!! Vinnaren är nu uppe så kika in och se om det blev du! :D

5 Najnaah:

skriven

Svar: Vas konstigt att det inte fungerar, har du själva brushen på ett lager och ett genomskinligt lager under? Då kanske du har råkat markera fel lager menar jag. Du får ju ha ett bakgrundlager längst ner, som du sedan klickar på ögat, så att det inte syns (det blir små grå rutor), sen markerar du lagret med brushen. Om du förstår vad jag menar. Hoppas det var till någon hjälp!

6 Alexandra:

skriven

så fin bild :D

Kommentera här: