TÄVLING!


Eftersom att ingen hittills har budat på mina designer så har jag bestämt att någon ska få vinna den. Om ni vill!

Det här är designen som du kan vinna. Jag byter ut de bilderna till dina om du vinner. Klicka {här} om du vill se hela designen.


För delta i tävlingen så vill jag att du skriver att du är med i kommentar och motiverar varför just du borde vinna den. Jag väljer ut en vinnare fredagen den 25 februari.

1 nicole:

skriven

hej jag heter nicole och vill vinna den designen för att jag... ja varför jag tycker den är så fin jag lkykas aldrig göra designer till mig själv får hela tiden använda mig av gratis designer utan bilder på mig själv ja det är väll det :)

2 -alexiiia:

skriven

jätte fin blogg :)



jag skulle vilja vara med :d

o vf jag borde vinna är vell, för att jag själv aldrig har haft nån riktigt fiin desing eller hur man säger, och sen skulle jag villa vinna oxå efterisom desingen var sjukt fin :)

men det finns särkert nån person som förtjänar att ha desingen mer än jag , men skulle bli sjukt glad om jag "vann" !

och sen kan jag nt göra egna desinger själv heller så får alltid ta andras desinger från bloggdesing oxå :/

och då är jag ju inte ensam att ha den desingen för då är det ju fler än jag som ha samma desing så det skulle vara lite kul att ha en desing som ingen annan har oxå :D

aja :)

kraam

3 My:

skriven

Sv; Nice! Det är ju bara för bra :)

4 marina:

skriven

sv: så bra :D

5 marina:

skriven

sv: :)

6 My:

skriven

Sv; ok :) Vad tycker du om det än så länge då?

7 My:

skriven

Sv; Okej va bra! :) Ja det borde vara en timme istället!

8 My:

skriven

Sv; Okej kul :)

9 O L I V I A:

skriven

heeej, tävling om en freebra på bloggen just nu! Perfekt till i sommar. Kolla gärna in och var med och tävla: http://lipstick.webblogg.se/2011/february/tavling-avslutas-28-feb.html#comment KRAM !

10 sofie:

skriven

okej, jag gör nästan ingenting :/ haha

vad har du gjort idag då? ;)

11 En Sugar Baby's bekännelser.:

skriven

En liten fråga bara, vet du om de går några direktflyg till Cypern? :)

12 fridon:

skriven

mitt namn är frida, jag skulle vilja vinna designen för att enda sedan jag började blogga har jag bara haft massa gratis designer, jag vet hur man ändrar rubriker, bakgrunder osv men jag har inte den blekaste aning hur man gör fina designer. Allt hamnar bara överallt och ingenstans.

Älskar verkligen att fota och eftersom bildbredden är 800px så är det awesome när man lägger upp bilder :) Kan inte annat göra en att hoppas på att få vinna den otroligt vackra designen.

13 MOA LERIN:

skriven

HEJ! Jag är Moa och jag rååälskar din blogg, du är verkligen duktig och jag blir lika inspirerad varje gång jag tittar in! Jag skulle vilja vinna den här designen hur mycket som helst då jag tror att jag måste börja om min blogg helt för att min dator har krånglat och så vidare, så jag ska satsa på allt från början igen och då skulle det sitta galet fint med en alldeles ny design. Och inte vilken som heslt heller! Som sagt, du är verkligen skicklig på det du gör, & jag får aldrig till det riktigt bra själv hur mycket jag än försöker (jag har bloggat på olika bloggar i ungefär 3 år.....) HOPPAS JAG VINNER! Ha det bäst!



Kram

14 Eloise:

skriven

Fast dendär designen har ju du kopierat lite från en gratisdesign :)

Kommentera här: