There are times when I really feel I'm Alive and times I wish I didn't

När jag hämta vovvsen hos mamma tidigare i eftermiddags så visade hon mig ett kasettband från när jag och en kompis sjöng. Det var för hur längesen som helst, och precis när vi hade börjat sjunga. Det låter helt, ja alltså, det är jätte kul att lyssna på, och jag får bilder i huvudet från när jag var där och sjöng, men det låter verkligen... helt.... lamt ibland. Haha! Våra röster var verkligen inte upptränade och min föst framförallt var verkligen, hjälp alltså!
Vilken skillnad från idag. Men grymt roligt att lyssna på.

Jag ska plugga resten av dagen och gå och lägga mig tidigt eftersom att det blir tidigt i morgon. Men jag måste äta någåt snart, för jag är sååå hungirg. Jag känner verkligen stressen och oron inför tentan på måndag. Jag hoppas verkligen att det kommer gå bra.

1 Cajsa:

skriven

heh jo. :P

2 Alva Asp - 17 år och pluggar till stylist:

skriven

Svar: Vad kul att du tycker det, kolla in min blogg lite senare för då kommer det nämligen upp just lite skönhetstips. =)



Fin bild! : )

3 Nathalie:

skriven

okeej så bra! min dag har också vart bra, lite seg bara. Ska du göra ngt kul i kväll då? kram :)

4 johanna:

skriven

kom och var med i veckans blogg hos mig :D



här har du en direktlänk till tävlingen :D



http://johaannaz.blogg.se/2011/february/nu-kor-vi-igang-med-veckans-blogg.html



fin blogg förresten :D

5 Nathalie:

skriven

okejokej, tråkigt :/ vad bilr de för tränning isf då?

neej jag har presis kommit hem från gymnasiemässa så nu ska jag bara softa och kolla på film :)

6 ylva:

skriven

Sv: eller hur! hoppas dom fixar de ^^

visst är den :D

7 Nathalie Mamma Till Jasmine <3:

skriven

Vad är det för tenta?



Hur mår du idag?

Har du gjort något speciellt?



Sv:

Ja det är ju hur gott som helst!! =)



Nej det förstår jag inte heller. IRIITERANDE!! =)



8 Anonym:

skriven

så lite så!:D

9 linn:

skriven

allt bra?

10 Madeleine ♥:

skriven

sv: Ja, det har faktiskt varit väldigt många som erbjudit sig, dock så har en tjej redan börjat hjälp mig nu, så behöver oroa mig.

Men dock så har jag få, bra bilder på mig själv, iallafall tagna med självutlösare, så ja.. vi får se hur det går!

11 elin hyberneth:

skriven

skit fin blogg, jävligt fina ögon.



kolla min blogg och om du gillar den följ den och kankse t.o.m fråga en fråga i frågestunden :)

12 fannybjuhr:

skriven

Sv;jaha!:Dkul.

det har varit helt okej:)

13 Ella:

skriven

var med och rösta på bloggen så är du snäll ;)



en direktlänk



http://frommiitoyou.blogg.se/2011/february/rosta.html

14 EvaLarsson:

skriven

Riktigt snygg blogg! :)

15 Carro:

skriven

Åh, sånt gammalt är alltid så kul att lyssna på. :P

Fast jag har det tvärtom, jag var bättre förr. Idag låter jag mer som..hjälp. :P

Kommentera här: