Fint besök och lite skitfestival

Sitter och tittar på skitfestivalen, och måste säga att som vanligt så är det bara två bidrag som är lite bra. Men ofta så är det ju så att när man hört dem tillräckligt många gånger så tycker man om dem till slut.

Johan och Mia och deras döttrar var här ikväll också. De ringde vid halv fyra och undrade om de kunde komma över och det kunde de ju så klart! har tvarit så sugen på att göra något. Blir så trött på att bara sitta hemma och plugga hela tiden. Och som vanligt så hade jag ju inget att bjuda på så de åkte införbi City Gross och handlade lite frukt till fruktsallad. Så snälla är de! De frågade mig vad jag kunde äta, eftersom att jag inte äter socker just nu, så då köpte de frukt. Och det var super gott! Blev lite kvar också som de lämnade kvar så de äter jag framför skitfestivalen nu.
Tack för att ni kom och tack för fruktsalladen!

Egentligen vet jag inte varför jag kollar på svt just nu. Varje år så tittar jag på melodifestivalen, nej rättelse, skitvfestivalen. Men oftast så är det inte många bidrag som jag tycker om. Men då blir det ju extra speciellt när det kommer ett bidrag som jag verkligen tycker om.

I morgon är det sista chansen innan tentan på måndag så ni kan ju gissa vad jag ska gör imorgon. Kanske kommer ut ett foto på mitt fina nyklippta hår också. Så kika in i morgon igen.

1 jenny:

skriven

allt bra ? (:

2 Anna:

skriven

väldigt gullig blogg :)

Kommentera här: