Where there is much light, the shadow is deep

Nu blir det ljusare och ljusare på morgonen. Tycker det är så skönt att vakna utan att det är kolsvart. Fåglarna kvittrar av fulla halsar och nu fattas bara värmen. Idag skrev vi färdigt fördjupningsarbetet i skolan vilket betyder ledig i tre dagar innan opponering och redovisning. På måndag börjar ny kurs och jag kan inte se fram emot det mer. Är så trött på denna kursen nu.

Nu tänkte jag träna lite och titta på tv och sen göra i ordning lite kvällmat.

1 Cajsa:

skriven

härligt! :D

2 Emelie:

skriven

Älskar våren! Speciellt kläderna.. :)

3 Z i r r e s ♥:

skriven

ja jag har åkt på en influensa :/ okej.

tack så mycket, dom är faktiskt tagna med min mobil, fast det är bra kamera på den! :D

4 Z i r r e s ♥:

skriven

haha , sony ericsson satio :)

5 Emelié Wirbing:

skriven

Vad händer i helgen då? kram

6 Cajsa:

skriven

ja, verkligen! :O men ibland är det ganska skönt också att känna att man inte har råd och heller inte vill ha,

7 » j є и и ı ƒ є я ♡:

skriven

SVAR Tack ^^

Jag använder volumaster, tupperar & sprayar, sen är det volym! Glöm dock inte att borta överhåret så det inte ser ut som ett kråkbo ;)

Haha den duger, din är ju snyggare! Tack söto : *

Kram!

8 sofie:

skriven

okej :)

jag med typ, vad ska du göra idag då ?:D

Kommentera här: