Det får inte hända!

Mitt huvud sprängs snart! Och så mår jag illa. Usch! Jag är så trött med. Jag får INTE bli SJUK! Kycklingen är i ugnen nu i allafall så om en stund är det matdags. Förhoppningsvis så är huvudvärken bara ett tecken på att jag behöver mat. Försöker plugga, men det är väääldigt svårt med en bankande huvudvärk. Öppnade lite fönster förut också, för att få in lite luft. Tänkte att det skulle hjälpa, men nu sitter jag här istället och fryser. :(
1 -Jilina-:

skriven

Usch. Hoppas att du känner dig bättre nu :)



Huvudvärk är nåt jag har lite väl ofta, men det är nog pga att jag är så dålig på att dricka vatten, dricker det typ aldrig och även dålig på att äta regelbundet :s Jag får skylla mig själv haha.



2 Mia:

skriven

inte kul å bli sjuk, håller tummarna att det inte blir nåt!!!

vi åker den 17 januari och vi ska äventyra ordentligt!!! för dig med =o)

nästa gång kanske du kan följa med!!!

Kommentera här: