Emelies Design

Hallo! Jag har varit super sjuk och trött nu ett bra tag, men idag var det kursstart och nya tag som gäller. Har suttit med en design över helgen till Emelie. Kika in på hennes blogg genom att klicka på bilden.

1 Emelie:

skriven

Den blev så otroligt bra, kunde inte vart mer nöjd!

bless! :)

2 IssaTrönnblom:

skriven

vilken fin blogg du har :)

hur mår du?

3 Darksess:

skriven

Så fint! :D Du är verkligen duktig på design.



Ber om ursäkt om du anser att detta är spamm men jag behöver verkligen hjälp. Snälla hjälp mig att vinna en resa till New York. Gå in här och rösta på Darksess, http://apps.facebook.com/blogoftheyear/?blogoftheyear_ref=578925407

4 Nadja Zaeri Cederquist:

skriven

en fin header du har och du är grymt duktig på att göra dom också ! Jag har gjort en ny header på min blogg cheka gärna in min blogg och se vad du tycker klicka på länken här: http://nadjacederquist.devote.se/blogs/7764946/denna-ska-det-bli--.htm

ha det bra puss & kram !

5 Alice:

skriven

hej, jag måste bara säga att jag avgudar din design! Du är ju helt sjukt duktig! :)

6 Anonym:

skriven

Svar: Riktigt snygg är den!

Du är extremt duktig :)!

7 Johanna:

skriven

Anmäl dig till veckans blogg! :



En blogg om sex, kärlek, tankar, vardag och tips. Läs och följ gärna, du kommer inte att ångra dig. Jag lovar! :D

8 Anonym:

skriven

idag är det tyvärr skit.... min lärares fel som truck ner mig helt i skorna idag. :/

9 Cajsa:

skriven

idag är det tyvärr skit.... min lärares fel som truck ner mig helt i skorna idag. :/

10 Sofia - FotoBlogg:

skriven

Sv: Jahaa okej :) Jag har också sovmorgon i morgon!! Sköönt :D

11 IssaTrönnblom:

skriven

jo de är bra med mig också :)

12 ylva:

skriven

Sv: vad heter han/hon? :)

Kommentera här: